9 клас

 Працюємо за підручником «Інформатика» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів  Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П. 

Розділ 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека

Урок 1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі

Урок 2-3. Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення
Урок 4. Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Резервне копіювання даних. Операції над архівами
Урок 12. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. Інтерфейс середовища blender

ІІ семестр

Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних


Урок 31. Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення
  • Опрацювати презентацію та вивчити основні терміни
Урок 32. Реляційні бази даних, їхні об'єкти
  • Опрацювати презентацію та вивчити основні терміни 


Урок 33. Ключі та зовнішні ключі. Зв'язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку
  • Опрацювати презентацію
Урок 34.  Практична робота 6. Створення таблиць. Введення і редагування даних різного типу

Урок 35. Впорядкування, пошук і фільтрування даних

Урок 24. Практична робота №7. Робота з базою даних













Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор

Урок 32. Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі

Урок 33. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів растрових та векторних зображень. Переваги і недоліки різних видів графіки

Урок 34. Векторний графічний редактор. Засоби векторного графічного редактора. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень

Урок 35-36. Створення малюнків та кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування (14.04, 17.04)

  1. Читати п.8.3 с. 227-233 підручника "Інформатика". Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько, видавництво "Генеза", 2017 р.
  2. Опрацювати урок 36-37 з http://pidruchnyk.online/

Урок 37-38. Групування і вирівнювання об'єктів. Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах  (21.04, 24.04)

Тема 9. Створення персонального навчального середовища

Урок 39. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології

  1. Опрацювати теоретичний матеріал
  2. Виконати практичне завдання
  3. Виконати тест "Персональне Навчальне Середовище"
SCORM пакет
Урок 40. Використання офісних вебпрограм для створення спільних документів
  1. Опрацювати теоретичний матеріал
  2. Виконати практичне завдання "Спільні документи"
Урок 41. Опитування з використанням онлайн-форм
Урок 42. Практична робота. 12. Офісні вебпрограми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм
  1. Виконати практичне завдання
Урок 43. Етапи створення вебсайтів. Конструювання сайтів

  1. Опрацювати теоретичний матеріал
  2. Виконати інтерактивну вправу "Етапи роботи над сайтом"
  3. Виконати вправу 2

Немає коментарів:

Дописати коментар