Працюємо за підручником «Інформатика» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П.
Розділ 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека
Урок 1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі
- Виконати інтерактивну вправу "Техніка безпеки у комп'ютерному класі"
- Виконати тест "Інструктування з БЖД та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення вивченого матеріалу"
Урок 2-3. Класифікація програмного забезпечення.
Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Поняття інсталяції та
деінсталяції програмного забезпечення
- Опрацювати презентацію "Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди"
- Виконати тест "Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди", відкривши посилання join.naurok.ua та ввівши код доступа 3438675.
Тема 2. 3D графіка
Урок 12. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. Інтерфейс середовища blender
- Скачать програму blender
- Опрацювати презентацію "Інтерфейс середовища blender"
- Виконати практичне завдання
ІІ семестр
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних
Урок 31. Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення
- Опрацювати презентацію та вивчити основні терміни
Урок 32. Реляційні бази даних, їхні об'єкти
- Опрацювати презентацію та вивчити основні терміни
Урок 33. Ключі та зовнішні ключі. Зв'язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку
- Опрацювати презентацію
- Теоретичні відомості, с. 84-85
- Завдання з с.85 вправа 3.2.mdb
Урок 34. Практична робота 6. Створення таблиць. Введення і редагування даних різного типу
Урок 35. Впорядкування, пошук і фільтрування даних
Урок 24. Практична робота №7. Робота з базою даних
Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор
Урок 32. Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі
- Опрацювати п.8.1 с. 209-212 підручника "Інформатика". Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько, видавництво "Генеза", 2017 р.
- Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=D2_Yk5l-kPo
Урок 33. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів растрових та векторних зображень. Переваги і недоліки різних видів графіки
- Читати п.8.1 с. 213-218 підручника "Інформатика". Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько, видавництво "Генеза", 2017 р.
- Опрацювати урок 33 з http://pidruchnyk.online/
Урок 34. Векторний графічний редактор. Засоби векторного графічного редактора. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень
- Читати п.8.2 с. 218-226 підручника "Інформатика". Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько, видавництво "Генеза", 2017 р.
- Опрацювати урок 34 з http://pidruchnyk.online/
Урок 35-36. Створення малюнків та кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування (14.04, 17.04)
- Читати п.8.3 с. 227-233 підручника "Інформатика". Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько, видавництво "Генеза", 2017 р.
- Опрацювати урок 36-37 з http://pidruchnyk.online/
Урок 37-38. Групування і вирівнювання об'єктів. Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах (21.04, 24.04)
- Повторити п.8.3 с. 227-233 підручника "Інформатика". Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько, видавництво "Генеза", 2017 р.
- Опрацювати урок 38 з http://pidruchnyk.online/
- Виконати тест "Комп'ютерна графіка. Підсумкове тестування"
Тема 9. Створення персонального навчального середовища
Урок 39. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології
- Опрацювати теоретичний матеріал
- Виконати практичне завдання
- Виконати тест "Персональне Навчальне Середовище"
Урок 40. Використання офісних вебпрограм для створення спільних документів
- Опрацювати теоретичний матеріал
- Виконати практичне завдання "Спільні документи"
Урок 41. Опитування з використанням онлайн-форм
- Опрацювати теоретичний матеріал
- Виконати практичне завдання "Опитування з використанням онлайн-форм"
- Виконати тест "Створення опитування з використанням онлайн-форм. Тест 18"
Урок 42. Практична робота. 12. Офісні вебпрограми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм
- Виконати практичне завдання
- Опрацювати теоретичний матеріал
- Виконати інтерактивну вправу "Етапи роботи над сайтом"
- Виконати вправу 2
Немає коментарів:
Дописати коментар