7 клас

«Інформатика» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В. (завантажити)

Розділ 1. Служби Інтернету

Урок 1. Інструктування з БЖД та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі


Урок 2. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки

  1. Знайдіть в Інтернеті інформацію про безкоштовні поштові сервери і відомості про їхні особливості.
  2. Запишіть три можливі адреси електронної пошти для себе на трьох серверах.

Урок 3. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів

Урок 4. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною сткринькою. Основні ознаки спаму й фішингу 


ІІ семестр

Розділ 3. Алгоритми та програми

    Урок 15. Мова програмування. Середовище програмування

Урок 16. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання



Урок 27-28. Складання програм з використанням алгоритмічної структури розгалуження








Урок 19. Поняття змінної та її значення (03.04)
  1. Опрацювати теоретичний матеріал.
  2. Завдання за посиланням https://learningapps.org/watch?v=psuvx573t
  3. Виконати тест "Змінні. Вказівка Присвоювання"  

Урок 20. Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних (10.04)
    1.  Виконати практичне завдання.
    2.  Виконати тест "Створення алгоритмів і програм з використанням змінних"
    Урок 21. Практична робота №5. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм (17.04)
    1. Переглянути відео.
    2. Виконати практичне завдання.
    Урок 22. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження (24.04)
    1. Опрацювати презентацію
    Урок 23. Створення алгоритмів і програм з розгалуженням з використанням змінних (08.05)
    1. Опрацювати презентацію
    • Переглянути відео "Arkanoid" та реалізувати даний проєкт у Скретч.

    Урок 24. Практична робота №6. Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням (15.05)

    Результати пошукРезультати веб-пошукArkanoid

    1. Переглянути відео "Кіт в лабіринті"
    2. Виконати практичне завдання, завантаживши заготовку Лабіринт.sb2.
    Урок 25. Створення ігрового проекту (22.05)
    1. Опрацювати теоретичний матеріал.
    2. Виконати практичне завдання "Лабіринт".
    Урок 26. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію (29.05)


    Немає коментарів:

    Дописати коментар