8 клас

Працюємо за підручником «Інформатика» для 8 класу закладів загальної середньої освіти, Морзе 2021


Тема. Кодування даних та апаратне забезпечення

Урок 1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі

Урок 2. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень

  • Опрацювати презентацію
    
Урок 3. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування тексту й графічних даних. Таблиці кодів символів
Урок 4. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних
 Урок 5. Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Процесор, його призначення. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування
  • Опрацювати презентацію та вивчити основні терміни

  • Виконати тест "Архітектура комп’ютера",  відкривши посилання join.naurok.ua та ввівши код доступа 5271654.
Урок 12. Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами
  • Опрацюйте теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти / Н. В. Морзе, О.В. Барна на с. 78-82 п.7. 
  • Виконати вправу 5 на с.86.
ІІ семестр
        Онлайн-сервіси для програмування на мові Python:
    
Тема. Алгоритми та програми


Урок. Обробники подій, пов’язаних з елементами керування




Урок. Складання програм на розгалуження
Урок. Властивості та методи елементів керування. Прапорець, перемикач
Урок. Проєкти розгалуження. Практична робота 12
Урок. Оператори циклу
Урок. Вкладені цикли. Складання програм на опрацювання повторень
Урок. Властивості та методи елементів керування. Шкала вибору




























































Урок 31. Поняття мови програмування. Складові мови програмування

Урок 32. Знайомство із середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування

Урок 33. Основні компоненти програми для операційної системи з графічним інтерфейсом
Урок 34. Програмний проєкт і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проєкту, його компіляція, збереження та виконання