Розділ 1. Комп’ютерна графіка
Урок 1. Інструктування з БЖД та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі
- Виконати інтерактивну вправу "Техніка безпеки у комп'ютерному класі"
- Виконати тест "Інструктування з БЖД та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення вивченого матеріалу"
Урок 2. Поняття
комп’ютерної графіки- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 1, ст. 6-13.
- У зошиті виконати вправи.

2. Розмістити зображення графічних файлів у вигляді діаграми Венна
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 1, ст. 6-13.
- У зошиті виконати вправи.
2. Розмістити зображення графічних файлів у вигляді діаграми Венна
Урок 3. Векторний графічний редактор. Створення векторного зображення- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., §§ 3,4.
- Опрацювати відеоурок.
- Виконати тест "Комп'ютерна графіка. Векторний графічний редактор".
- Завантажити програму Inkscape.
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., §§ 3,4.
- Опрацювати відеоурок.
- Виконати тест "Комп'ютерна графіка. Векторний графічний редактор".
- Завантажити програму Inkscape.
Урок 4. Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 5, ст. 37-42.
- Опрацювати презентацію.
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 5, ст. 37-42.
- Опрацювати презентацію.
ІІ семестр
Розділ 3. Алгоритми та програми
Урок 15. Повторення. Алгоритми та програми
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 17, ст. 138-144.
- Дати відповіді на питання 1-5 на ст. 142-143.
Урок 16. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 17, ст. 138-144.
- Опрацювати презентацію "Поняття про об'єкт у програмуванні".
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 17, ст. 138-144.
- Опрацювати презентацію "Поняття про об'єкт у програмуванні".
Урок 19. Практична робота 5. Розв'язування задач, які передбачають створення програмних об'єктів
- Повторити теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 18, ст. 145-154.
- Дати відповіді на питання 1-4 на ст. 153.
- Завдання до практичної роботи.
- Повторити теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 18, ст. 145-154.
- Дати відповіді на питання 1-4 на ст. 153.
- Завдання до практичної роботи.
Урок 20-21. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події
Урок 22. Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події
Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
- Практичні завдання в підручнику за ред. Морзе, с.178-179.
- Виконати тест "Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження"
Урок 24. Практична робота 5. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником
Урок 26. Практична робота 6. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником
Урок 27. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
- Виконати практичне завдання: підручник Морзе, с. 178, вправа "Композитор"
Урок 28. Практична робота 7. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження
Урок 29. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Урок 30. Створення програмних проєктів методом поділу на підзадачі. Практична робота 8
Урок 31. Розробка сценарію майбутнього програмного проєкту
- Створити проект в середовищі Скретч 3.0 за поданим сценарієм "Кіт та миша"
- Скретч 3.0
- Додаткове завдання: Blockly. Лабіринт
Урок 32. Розробка сценарію майбутнього програмного проєкту
- Створити проект в середовищі Скретч 3.0 проєкт "Голодна мавпочка"
- Скретч 3.0
- Переглянути відео Проєкт "Голодна мавпочка"
Урок. Розробка програмного проєкту
- Створити проект в середовищі Скретч 3.0 проєкт "Космічна подорож”
- Скретч 3.0
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.