6 клас

Розділ 1. Комп’ютерна графіка

Урок 1. Інструктування з БЖД та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі

Урок 2. Поняття комп’ютерної графіки

2. Розмістити зображення графічних файлів у вигляді діаграми Венна


Урок 3. Векторний графічний редактор. Створення векторного зображення

Урок 4. Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах



ІІ семестр

Розділ 3. Алгоритми та програми

Урок 15. Повторення. Алгоритми та програми

Урок 16. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта

Урок 19. Практична робота 5. Розв'язування задач, які передбачають створення програмних об'єктів

    Урок 20-21. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події

    Урок 22. Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події
    • Переглянути
    Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

    Урок 24. Практична робота 5. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником

    Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником

    Урок 26. Практична робота 6. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником

    Урок 27. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

    Урок 28. Практична робота 7. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження

    Урок 29. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі

    Урок 30. Створення програмних проєктів методом поділу на підзадачі. Практична робота 8 

    Урок 31. Розробка сценарію майбутнього програмного проєкту

    Урок 32. Розробка сценарію майбутнього програмного проєкту

    Урок. Розробка програмного проєкту

    Немає коментарів: