Розділ 1. Комп’ютерна графіка
Урок 1. Інструктування з БЖД та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі
- Виконати інтерактивну вправу "Техніка безпеки у комп'ютерному класі"
- Виконати тест "Інструктування з БЖД та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення вивченого матеріалу"
Урок 2. Поняття
комп’ютерної графіки- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 1, ст. 6-13.
- У зошиті виконати вправи.
2. Розмістити зображення графічних файлів у вигляді діаграми Венна
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 1, ст. 6-13.
- У зошиті виконати вправи.
2. Розмістити зображення графічних файлів у вигляді діаграми Венна
Урок 3. Векторний графічний редактор. Створення векторного зображення- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., §§ 3,4.
- Опрацювати відеоурок.
- Виконати тест "Комп'ютерна графіка. Векторний графічний редактор".
- Завантажити програму Inkscape.
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., §§ 3,4.
- Опрацювати відеоурок.
- Виконати тест "Комп'ютерна графіка. Векторний графічний редактор".
- Завантажити програму Inkscape.
Урок 4. Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 5, ст. 37-42.
- Опрацювати презентацію.
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 5, ст. 37-42.
- Опрацювати презентацію.
ІІ семестр
Розділ 3. Алгоритми та програми
Урок 15. Повторення. Алгоритми та програми
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 17, ст. 138-144.
- Дати відповіді на питання 1-5 на ст. 142-143.
Урок 16. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 17, ст. 138-144.
- Опрацювати презентацію "Поняття про об'єкт у програмуванні".
Практичне завдання (Художник 1-4)
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 17, ст. 138-144.
- Опрацювати презентацію "Поняття про об'єкт у програмуванні".
Практичне завдання (Художник 1-4)
Урок 19. Практична робота 5. Розв'язування задач, які передбачають створення програмних об'єктів
- Повторити теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 18, ст. 145-154.
- Дати відповіді на питання 1-4 на ст. 153.
- Завдання до практичної роботи.
- Повторити теоретичний матеріал підручника «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., § 18, ст. 145-154.
- Дати відповіді на питання 1-4 на ст. 153.
- Завдання до практичної роботи.
Урок 20-21. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події
Опрацювати теоретичний матеріал "Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події".
Урок 22. Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події
Переглянути
Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Опрацювати теоретичний матеріал "Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження"
- Практичні завдання в підручнику за ред. Морзе, с.178-179.
- Виконати тест "Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження"
Урок 24. Практична робота 5. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
- Завдання до практичної роботи
Додаткове завдання. StudioCode - Художник, вкладені цикли, вправи 1-4.
Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником
Переглянути відео "Практичне завдання «Квадрати»" та виконати даний проєкт
Урок 26. Практична робота 6. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником
Урок 27. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Теоретичний матеріал - Виконати практичне завдання: підручник Морзе, с. 178, вправа "Композитор"
Урок 28. Практична робота 7. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження
Завдання до практичної роботи "Вправа 1. Літак-географ" - Додаткове завдання. StudioCode - Бджола, умови, вправи 1- 5
Урок 29. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Теоретичний матеріал Завдання до практичної роботи "Вправа 1. Квадрати" - Додаткове завдання. StudioCode - Бджола, умови, вправи 6- 12
- Переглянути відео до вправи 1. Квадрати
Урок 30. Створення програмних проєктів методом поділу на підзадачі. Практична робота 8
Урок 31. Розробка сценарію майбутнього програмного проєкту
Теоретичний матеріал - Створити проект в середовищі Скретч 3.0 за поданим сценарієм "Кіт та миша"
- Скретч 3.0
- Додаткове завдання: Blockly. Лабіринт
Урок 32. Розробка сценарію майбутнього програмного проєкту
Теоретичний матеріал - Створити проект в середовищі Скретч 3.0 проєкт "Голодна мавпочка"
- Скретч 3.0
- Переглянути відео Проєкт "Голодна мавпочка"
Урок. Розробка програмного проєкту
- Створити проект в середовищі Скретч 3.0 проєкт "Космічна подорож”
- Скретч 3.0
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.